Kiitos sinulle äänestäsi

14.06.2021

Vaalit on tältä erää ohi ja voin vain nöyrästi ja kiitollisena kiittää teitä kaikkia äänistänne. Kiitos, että luotitte minuun. Vaikka en tullut valituksi tällä kertaa, oli sillä omat hyvät seuraamuksensa. Kun katsoin äänimääräni nousua tunsin suurta hämmästystä, vastuuta ja osittain tunsin kuin olisin pettänyt kaikki teidät  äänestäjät jäädessäni valtuuston ulkopuolelle. Kun tutkin omaa maailmaani ymmärsin, että minulla on velvollisuuteni kaikkia teitä 115 ihmistä kohtaan, jotka luottitte minuun ja uskotte laillani mahdollisuuden vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin tekemällä oikeita päätöksiä ja valintoja poliittisesti. 

Kristallipuolueen nousu puolueeksi ja eniten äänimääriä keränneeksi pienpuolueeksi 5 kk:ssa kertoo siitä kuinka me ihmiset tarvitsemme aitoa toisista välittämistä, reiluja pelisääntöjä ja rakentavia pitkäkestoisia ratkaisuja tähän yhteiskuntaan. Me alamme ymmärtämään, että elämä on enemmän kuin materia tai ettei meidän tarvitse hyväksyä asioita, jotka eivät ole oikein vain siksi, koska niin on aina tehty. Me ihmiset voimme valita muutoksen parempaan, me voimme säätää lait uusiksi, me voimme seistä itse selkäranka suorana tehden mahdollisimman oikein , toisia kunnioittaen ja hyvää tarkoittaen, Me alamme ymmärtää, etteivät vanhat toimintatavat palvele meitä enään siten kuin politiikan tulisi kansaa palvella ja siksi me olemme valmiita muutokseen.

Minä ymmärsin, että luottaessanne minuun, tulee minun yhtälailla luottaa itseeni,  kantaa vastuuni ja seistä sanojeni takana. Näin ollen minun tulee tehdä enemmän, jotta teidän annetut äänet saavat vastinetta. Minun tulee olla rohkeampi ja tuoda itseäni enemmän julki,  opetella uusia asioita matkalla kohti seuraavia vaaleja, seurata enemmän ja kehittyä ihmisenä, äitinä ja politiikkona. Minä olen kiitollinen teille kaikille, että autoitte minua oivaltamaan tämän.

En lupaa teille, että minä muutan maailmaa, mutta minä lupaan kaikille teille äänestäjille, että minä teen parhaani nyt ja tulevaisuudessa ollakseni jokaisen äänenne arvoinen.

Nöyrin kiitos, sydämeni pohjasta <3 

© 2019 Taina Launonen. Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita